zaterdag 28 januari 2012

bloginspiratie: Liebster Blog Award

Deze week een bijzondere bloginspiratie, omdat ik blij verrast werd met een Liebster Blog Award door A September Feeling
Dank voor deze positieve energie! Voelt bijzonder om via deze weg bevestiging te krijgen van een medeblogger dat mijn blog inspirerend en het volgen waard is.

Ik geef de Liebster Blog award graag door aan de volgende mooie blogs als dank voor het delen van hun unieke inspiratie, een klein stukje van hun persoonlijke leven en prachtige fotobeelden:
*Langius Design blog: vandaag precies 1 jaar oud en waard om nog jaren te volgen
*Le petit bird told me: originele prachtige styling, foto's en posts
*Enigheid: sinds deze week verhuisd naar een prachtige blog op WP, dus verhuis als volger met haar mee
*Inspiration Overdose: erg mooi vormgegeven blog met veel afwisselende inspiratie
*Joeperdepoepske: over haken, DIY, wonen en de mooie combinatie hiervan

De Liebster Blog Award wordt gegeven aan blogs met minder dan 200 volgers. Wanneer je deze award ontvangt:
- bedank je de gever en plaats je een link op je blog
geef je de award door aan 5 andere blogs (en laat je dat weten via een reactie op hun blog)
- hoop je dat de award met liefde wordt doorgegeven


This week I received the Liebster Blog award, which is given to blogs with less than 200 followers in order tot foster new connections. Liebster means 'dearest', 'beloved' or 'favorite' in German.
If you receive the award:
- you thank the one who gave you the award by posting a link
- you give the award on to five other blogs (and you let them know by a comment on their blog)
- you hope that the award will be passed by with love to other ones
I will give the award to the five inspiring blogs above, for sharing their inspiration, tiny bits of their personal life and wonderfull photography!



3 opmerkingen:

  1. Trots! Wat superlief! Wij zijn vereerd en geven de Liebster blogaward natuurlijk door! (Mag je
    ook 1 teruggeven? ;))

    Liefs Elske en Wimke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ik hier nog niet gereageerd? Wat stom!! Maar ik ben vereerd, met blos op mijn wangen! Ontzettend lief dat je mijn blog-verhuizing zo onder de aandacht brengt! Ik heb de award een tijdje geleden toevallig ook gehad, dus zet deze niet door. Maar nogmaals: je maakt me blij!! :)

    (en dan wil ik toch ook even zeggen: jouw blog inspireert me enorm!)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...